16 februari 2008

Ojdå vad tiden går, det var verkligen länge sen jag uppdaterade här. Får väl försöka vara lite flitigare med det. Men det har faktiskt inte hänt så mycket på den kreativa sidan. En del smycken blev det till julklappar, tyvärr så missade jag att fotografera en del, så Marias och farmors halsband får komma senare. Men jag gjorde halsband med tillhörande armband och örhänge som mamma fick i födelsedagspresent.

Just nu ligger smyckepysslet lite på vila. Har ägnat mig åt en del kortmakeri och framförallt är det mer syende nu. Nu har jag ju en desto större anledning att sy bebistäcke, och jag har ända fram till sensommaren på mig, för då måste de ju vara färdiga :-) Jag skall försöka uppdatera här efterhand.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.